31 Mayıs 2014 Cumartesi

Yabancı Dizi İzle

Person of ınterest

Bu diziye yeni başladım. ilk sezonun sonlarına doğru herzaman tıpkı senaryoyla gidiyor diyordum ki çevirdiler diziyi. çok aşırı heyecanlı bir ikinci sezonun ardından ara verdim. şimdi üçüncü sezonu biriktiriyorum. nedeni ise izlemeye başlarsam her hafta yeni bölümün çıkmasını beklemek zor ati, biliyorum.

Sherlock

Her bölümü adeta bir film gibi 1,5 saat süren bu dizinin bir sezonu 3 bölümden oluşuyor maalesef. lakin kesinlikle izlenilebilir. Filmlerinden asla arka kalmayan dizi yeni sezonuyla yakında bizlerle.

Spartacus

Bu sıra özellikle görselliğiyle ve savaş sahneleriyle göz dolduruyor. Kesmeli biçmeli dizileri sevmeyen biri olarak bu diziyi aşırı beğendim açıkçası. Eksi yönü, çok aşırı çok  18 bölümleri mevcut.

X-Files

Aradığım her niteliği bulduğum tek dizi diyebilirim. Eski ama muhakkak fenomen olmuş bu dizi gerçekten harika. Her sezon 24 bölüm ve 9 sezon olarak çekilmiş. izle izleyebildiğin kadar. Tek fena yanı; 2-3 bölümde bir UFO’larla ilgili bölüm koymaları. Bir yerden sonra sıkıyor. ama gerilim ve heyecan bazı bölümlerde tüylerinizi ürpertebilir:)

Prison Break

Bu diziyi anlatmam için kelimeler yetmez bence. Her bölümün insanı yerinde oturtmayan heyecanı, içerisindeki güzel dersler, konusu, muhteşem karakterler, tam kararında bitirilmiş olması… Ne diyebilirim ki öteki? (lakin burada bir parantez açmak istiyorum. Bu diziyi tavsiye ettiğim bayanlardan menfi tepkiler aldım. Bunu da “abi-kardeşin hikâyesini anlattığı için bayanların bu duyguyu anlayamamasına” bağlıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder